יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

רישום ליום סדנאות 30.10.09

הנה זה מגיע, מרתון יצירה מס 2.
החל מבוקר יום שישי עד הערב.

האירוע, הולך להיות מגוון ביצירה, החל מעבודה בנייר, Mixed Media, טכניקות צביעה ואפילו תפירה.
זהו אירוע שלא כדאי לפספס!
האירוע יתקיים בחיפה בתאריך 30 לאוקטובר 2009 משעה 10 בבוקר עד 10 בערב.
עלות: 480 ש"ח.
כולם מוזמנים מכל קצוות הארץ.
מה מתוכנן באירוע? -
6 סדנאות שונות ומגוונות.
בין לבין אתנחתא אומנותית. הפסקות של עד שעה בהן נציץ, נלמד וניפגע מתחומים אומנותיים נוספים, שיכולים לשמש אותנו בהליך היצירתי.

אתנחתא קולינרית : הפסקות אוכל מפנקות.
כיבוד ושתייה לאורך כל היום.
יחס חם ואישי ובקיצור המון כיף!!!
פירוט הסדנאות:
הכנת מייקרוסקופ סלייד:
עבודה עם זכוכית, נחושת, חותמות ודיו.
נייצר מסגרות עם תמונות קטנות ונוכל להכין מהם תכשיט או קישוט לכרטיס ואלבום.
חדשי, מפתיע ומהנה.

מיני אלבום מליבוד
הכנת אלבום קטן בשילוב עבודות ריקמה על לבד, שקפים צבועים באקריליק, החתמות, הדבקות ותוצאות ססגוניות.

Layout קלאסי
עיצוב דף אלבום קלאסי על נייר בגודל 30X30. נעבוד עם תכנון, חלוקה וביצוע.
Layout ספונטני
"מה שיוצא אני מרוצה". ביטוי לרוח היצירתית נתפרע על דף 30X30. לא נשכח להשאיר מקום לתמונה.

קישוט גופיה בחותמות ודיו
במהלך הסדנה נקשט גופיה או Tshirt. נשתמש בחותמות ובדיו מיוחד לבד, עמיד בכביסה. נוסיף קישוטים, סרטים, רקמה ומה שבא.

מי אני?
הכנת כרטיס ביקור אישי שמייצג אותנו ואולי גם מעטפה תואמת.



רציתי ללוות את רשימת הסדנאות בצילומים מפתים של העבודות. אבל, כמו שכבר כולכן יודעות, עדי משמשת עכשיו אמא ל 10 גורים. ניתן להם לגדול קצת ואז היא תתפנה גם לצילומים שלי.
בינתיים, שריינו תאריך זה ביומנים והירשמו לאירוע עשיר ביצירה.




3 תגובות:

  1. היי,
    אני ממש חדשה דנדשה בתחום. הסדנאות נשמעות מעניינות מאד, ומאד מפתה לקחת חופש מהמשפחה והילדים ולהתפנות ולעסוק בדברים שמעניינים אותי. לא ברור לי אם הסדנאות מיועדות לאנשים עם נסיון או שחסרי ניסיון כמוני יצליחו להסתדר ולעמוד בקצב?
    שאלה נוספת היא האם צריך להגיע עם חומרים וציוד כלשהוא?
    תודה ובהצלחה,
    בילי.

    השבמחק
  2. בילי,
    הסדנה כוללת חומרים. אני שולחת בהמשך רשימת חומרים בסיסיים שכל אחת מביאה. הסדנאות מתאימות לכל אחד, מתחיל או מתקדם.
    להתראות.

    השבמחק
  3. נרשמתי, אבל מקווה שכבר רשמת אותי (זוכרת דיברנו אצל יעל)

    נשיקות אפרת

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin