יום שלישי, 22 בספטמבר 2009

מה יהיה בסדנה ?

כשנהנים הזמן בורח. ככה אני מרגישה בזמן האחרון. אני מכינה את הדוגמאות לסדנה של 30.10.09 ולא רוצה להפסיק. עוד עמוד, עוד קישוט, עוד רקמה, צביעה והחתמה...
גנבתי לכמה דקות את עדי מעשרת גוריה וצילמנו את העבודות.



זהו קולאז' קטעים מאלבום הליבוד שהכנתי. שילוב של לבד, בדים, צביעת בדים, החתמות, רקמה וקישוטים.



השתעשעתי בהכנת כרטיסי ביקור אומנותיים. חבל שצריך לחלק אותם .




אלו ניסיונות לקישוט גופיה. עוד לא הוחלט בבית על הקומפוזיציה המתאימה.




ולכל מי ששאל מה זה מייקרוסקופ סלייד. הנה כמה תוצאות.



ואפשר להכין אותם גם עם תמונות וינטאג'.

חגיגה!!!

שתהיה לנו שנה נהדרת.
מיקי

תגובה 1:

  1. החלום שלי הוא להכין שמיכת טלאים כמו פעם עם קבוצה של חברות, כמו בסרט. נכון לעכשיו אני מסתפקת בעזרה לבת שלי בצביעת דפי צביעה להדפסה וחולמת על בית קטן עם מרפסת, שם אשב וארקום ואתפור.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin