יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

אבקות PEARL EX

חופש, טיול ארוך, חזרה לחום ולרטיבות, החופש הגדול שנמשך בלי מטרה... אבל בסוף חוזרים לשגרה, שזה אומר גם להעלות פוסט חדש. איזה כיף!
אני רוצה להראות איך עובדים על נייר עם האבקות היפהפיות האלו. קוראים להן PEARL EX, והן נותנות אפקט מטלי חזק וגורמות להרבה קריאות "WOW" !!!
בצילומים האפקט הזה קצת נעלם.
אני משתמשת בהן לעבודה על נייר, אבל אני יודעת שבנות שעובדות בפולימר, גם אוהבות מאוד להשתמש בהן.
אז ככה זה הולך:
מחתימים בדיו סימן מיים את החותמת:


מניחים על הנייר ולוחצים על החותמת :

מקבלים החתמה בדיו סימן מיים :

אוספים קצת אבקה על קצה מכחול רך (של צבעי מיים):

מתחילים להעביר את המכחול על הדוגמה המוחתמת :

ומסיימים לפזר את האבקה על כל הדוגמה :

מנקים את הנייר מעודפי האבקה :(איזה צילום יפה!)

וככה זה נראה !

התמונות של עדי אשכנזי כל כך יפות שחבל לי לוותר עליהן.

בקיצור נמרץ:
  • מחתימים בדיו סימן מיים.
  • מפזרים אבקת PEARL EX, במכחול.
  • מנקים עודפים
האבקות מגיעות בסט שכולל 12 צבעים.


בקרוב אעלה "שנה טובה" מיוחדת, עפ פירוט כל השלבים.

להתראות.

7 תגובות:

  1. נפלא! מכירה בהחלט מתחום הפולימרי!

    השבמחק
  2. איך הכל יוצא לך כל כך יפה! בדיוק אתמול קיבלתי בדואר חבילה עם פרל-אקס. במקום לחפש באינטרנט ניחשתי... עליתי על רעיון חותמת המים, אבל חשבתי שצריך לעבוד גם עם האקדח. לא יודעת אם זה הזיק, אבל עוד קודם לכן ניקיתי (עם מכחול! בדיוק כמו שעכשיו ראיתי שכתבת!) ובכל זאת הכל נמרח וכל הכרטיס הבריק למרחוק... בקיצור: מה עושים כדי שזה לא ייתפס לנייר מחוץ לחותמת? או למה בכלל זה נתפס שם? תודה!

    השבמחק
  3. אם אני רואה שהאצבעות שלי גם מטליות, אני מבינה שצריך לקבע את האבקות. אני מרססת בספריי פיקסטיב, שמשתמשים בו לקבע ציורי גירים. לא הרבה ובמרחק 20 סמ' מהנייר.

    השבמחק
  4. סוף סוף פוסט חדש...רק...אמנם היה לי יום הולדת מה שאומר שהזדקנתי בשנה ...אבל...אני... בקושי רואה מה כתוב...הכתב כ"כ פיצי....יש אפשרות להגדיל? עבור החולד שבחבורה.....
    נראה אחלה חומר. אני מתה לבקר אצלך בחנות.
    wintam סיפרה לי שלפני שנה עשית יום סדנאות מרוכז. אולי...יהיה עוד אחד כזה?
    שמחה שאת כאן ומחכה לפוסטים הבאים. כמובן שאני מזמינה אותך לבלוג שלי, את אפילו מוזכרת שם בפוסט היומולדת.....
    אגב, הבחור שקנה חותמות לידידה שלו שיוצרת דברים מנייר....נו, זו אני.....גם המכשיר אמבוסינג שtamika14 הזמינה אצלך גר עכשיו בערימת המתנות שקיבלתי..זהו, אין יותר תרוצי "פוחדת מחותמות". יש חותמות, יש ציוד...רק חסרה...סדנא....
    לילה טוב מיקי יקרה.
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  5. ליאור, איזה כיף לקרוא את התגובה שלך ותודה על המחמאות.
    את עושה לי חשק לעשות עוד יום סדנאות מרוכז.
    אמצא תאריך ואתחיל לפרסם.
    להתראות ומזל טוב.

    השבמחק
  6. כן! כן! אני חייבת שיעור חותמות...חסר לי ביטחון!ואולי גם ידע....
    ולפני שאת מפרסמת וכולן מתנפלות, תגלי לי....
    הנה לינק לבלוג שלי, אם בא לך...
    http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=hatuli8
    להתראות
    חתוליאור :)

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin