יום ראשון, 1 ביולי 2012

ראיתי פעם באיזה בלוג, תמונה של עוגיות בצורת שקית תה.
נדלקתי. במיוחד בגלל שלכל עוגיה היה מצורף תג קטן מוחתם. בדיוק כמו לשקית תה.
אז ניגשתי לעבוד.
הכנתי בצק פריך והתחלתי במלאכה.
רידדתי חצי כמות של  הבצק
חתכתי את הבצק למרובעים עם פינות חתוכות וחור
הנחתי את העוגיות בתבנית מרופדת בנייר אפיה
אפיתי עד להשחמה
וכאן החל החלק המענג של הכנת התגיות הקטנות.
נראה היה לי מתאים להשתמש בסט החותמות המקסימות של הנשים עם הכובע.
הנשים בחותמות בהחלט  נראות כמו אנגליות שנוהגות לשתות כל יום בחמש כוס תה עם חלב.
את החלק התחתון של העוגיה ציפיתי בשוקולד מומס.
אני מודה ששלב השחלת החוט עם התג בתוך העוגיה, ערך הרבה מעל המצופה.
את כל העוגיות לקחתי לארוחת בוקר שהוזמנתי אליה.
העוגיות ומוס התפוחים שהתלווה להן קצרו תשואות.
 שכחתי לצלם את כל העוגיות המוכנות. מזל שנגמר המקום בקופסת שלקחתי. כך נשארו לנו 2 עוגיות לצילום...
הכוכבות האמיתיות בהכנת העוגיות הן סט החותמות האלו. רואים לפי מצב הקופסה כמה שימוש עשיתי בהן. זהו אחד מהסטים הראשונים שלי.
וכדי שגם אתן תשמחנה, פיליס ואני מציעות את סט החותמות 

האלו בהנחה של 10%.  המבצע עד לתאריך 10.7.12

9 תגובות:

  1. וואוו! זה מקסים!!

    BUBA D

    השבמחק
  2. מדליק!
    סתיו love

    השבמחק
  3. כמוך גם אני ראיתי בזמנו את הרעיון הזה. רק שאת, בניגוד אלי, גם עושה... וזה יוצא לך מקסים! ממש ממש אהבתי!

    השבמחק
  4. מקסים!! איזה מתנה מקסימה זו יכולה להיות..

    השבמחק
  5. איזה רעיון וביצוע מקסימים ולפי מה שנשאר גם טעימים ! :o))

    השבמחק
  6. הכנתי כזה פעם!!! ולא היתה מצלמה בסביבה! זה היה מבאס ברמות!!
    עכשיו אני חייבת להכין שוב!

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin