יום שני, 9 ביולי 2012

אלבום בצבעי אדמה עם ילדה יפה

עדי אשכנזי עשתה לבת שלי סידרת תמונות יפהפיות.  נכון שגם למצולמת יש חלק קטן בתוצאות...
דף רץ אחרי דף. וכל דף יותר מצא חן בעיני מהקודם.
הבחירה לעשות אלבום בצבעי ספייה היתה אקראית. כי ולמרות שלמצולמת יש גם צבעים יפים כמו עניים כחולות ושיניים בוהקות מלובן, בלחיצת כפתור אחת שיניתי את התמונה לצבעי ספייה והתוצאה מצאה חן בעיניי. וכך המשכתי עם כל התמונות שבחרתי לאלבום.
נראה היה לי מתאים להשתמש בעיצובים של טים הולץ. הם משלימים את המראה הוינטג'י.
החותמת הזו במיוחד מזכירה לי תמיד דוגמת בד דמאסק.
את הדף הזה עיטרתי בחותמת כתמים. כל כך פשוטה וכל כך עושה נכון את העבודה.
מה שמעניין בדף הזה הוא הרקע הימני. עשיתי אותו עם דיו ספרי.
מקבץ של דפים מהאלבום...
בפוסט הבא עוד כמה דפים מהאלבום הזה.

להתראות.

2 תגובות:

  1. אלבום יפהפה לבחורה יפהפיה. מקסים!
    הילה

    השבמחק
  2. משגע, אני אוהבת את הדפים האלו:-)
    משהו בהחתמות עושה לי את זה:-)
    יום נעים
    רינת.

    השבמחק

תודה רבה על תגובתך.

מיקי מקובר

Blog Widget by LinkWithin